انصاري‌فرد:قطر حرفي‌ براي گفتن برابر ايران ندارد
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

انصاري‌فرد:قطر حرفي‌ براي گفتن برابر ايران ندارد

کريم انصاري‌فرد که هم اکنون در اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان قرار دارد، گفت: همه بچه‌ها هم‌قسم شده تا در قطر ميزبان را شکست دهند.
وي افزود: اگر مي‌خواهيم به جام جهاني صعود کنيم، بايد حريفان خود را در مرحله مقدماتي با شکست روبه‌رو کرده و کارمان را به اما و اگرها واگذار نکنيم.
اين گلزن جوان تيم ملي ادامه داد: فيلم ‌ديدارهاي اخير قطر از جمله بازي اخير آنها برابر بحرين را بازبيني کرده و به نقاط ضعف و قوت اين تيم آشنا هستيم.

*بازي مشکلي است، اما پيروز مي‌شويم

انصاري‌فرد در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه توان فني حريف آينده ايران در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني به چه ميزان است؟ گفت: به طور قطع ما در قطر بازي مشکلي پيش‌رو داريم و نبايد از حريف غافل باشيم.
وي افزود: با اين وجود چاره‌اي به غير از شکست دادن قطري‌ها آنهم در خانه خود نداشته و مطمئن هستم بازيکنان ايران با تمام توان در مقابل اين تيم حاضر خواهند شد.

*با پيروزي بر قطر نيمي از راه صعود را طي کرده‌ايم

مهاجم تيم فوتبال سايپاي البرز با اشاره به تساوي تيم‌هاي بحرين و قطر در روز نخست مسابقات گفت: با پيروزي برابر قطر نيمي از راه صعود را طي کرده و اميدوارم با تلاش بازيکنان تيم ملي اين مهم محقق شود.
لازم به توضيح است، دومين ديدار تيم ملي فوتبال کشورمان در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني روز سه‌شنبه اين هفته برگزار خواهد شد.
در اين ديدار ايران ميهمان قطر است.
قطري‌ها در ديدار نخست برابر بحرين با نتيجه بدون گل زمين را ترک کرده و با توجه به پيروزي سه بر صفر ملي‌پوشان کشورمان برابر اندونزي هم اکنون ايران در صدر گروه خود قرار دارد.

منبع:www.varzesh3.com
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

footballbimaze

مصطفي روني

footballbimaze

http://footballbimaze.loxblog.ir

فوتبال بيمزه

انصاري‌فرد:قطر حرفي‌ براي گفتن برابر ايران ندارد

فوتبال بيمزه

تازه ترين اخبار فوتبال در فوتبال بيمزه تازه ترين اخبار فوتبال

فوتبال بيمزه

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog